Friday 20 May 2011

Celaru

Setiap orang pun akan mengalami kecelaruan tidak berkecuali juga aku,tetapi tidaklah sehingga aku dilabelkan sebagai wajah Pan Asia.Ap yg nak aku tekankan adalah kecelaruan dari segi pemakaian selipar.Kenapa selipar aku selalu berubah tempat?aku rase bdk2 aku punya kerja,yelah..mereka pun manusia biase;selalu ingin di manje.tetapi klu dh selalu sgt semut api pun boleh isi borang Umno.Tetapi oleh kerana seperti yg aku katekan sebelum ni;aku seorang yang baik.Jadi;aku selalu mengambil konsep besederhana.Apelah sgt selipar puma aku yg harga 89.90sen tu klu nk di bandingkan dgn selipar dua ringgit.Nah'di sinilah letaknya ilmu geografi yg selalu cikgu Othman bagitau aku,dalam perkara inilah aku terapkan.

"Hidup ade 2 pilihan,teruskan atau biarkan berlalu".

0 comments:

Post a Comment