Friday 20 May 2011

Hari Sabtu yang Indah..

Hari ni hari sabtu bertarikh 21hb Mei,hari ni adalah hari aku tutup kong,bermakna 10 hari dari sekarang adalah hari gaji.tetapi yang lebih indah pada hari ini bukan sebab tutup kong tu tapi di sebabkan hari ni aku tak buat ape2 keje,standby kata bdk2 kilang CPTM yg pernah aku kerja dulu.Bukannya aku ni mengulor,tidak;aku seorang pekerja yg berdedikasi dan tegas-"kok ada abang mudah sekali urusannya,mudah banget"-begitulah antara kata2motivasi bdk2 aku yang aku dengar.tetapi aku ni tidaklah terpancing sgt dengan kata2 begitu.Biasenya kalau aku termakan kata2 begitu maknanya tidak lama lepas tu aku akan melihat penuhla diaorang depan Televisyen Harrier buatan Cina melayan cerita Marimar.Cerita yg mula2 tu aku layan gak,tapi lepas aku tengok hero dia kene tembak tak mati aku ambil keputusan menamatkan kontrak aku pada siri tersebut.Biarlah bdk2 aku tengok cerita 3 suku tu.Yang penting hati aku puas sebab esok hari ahad...


"Keep in the planet blue"

0 comments:

Post a Comment