Saturday 21 May 2011

Siakap 3 rasa

Dengar namanya dah membuatkan aku menjeling tabung besi aku yang memang dalam sejarah aku menubuhkan tabung tersebut ianya belum mencapai tahap maksimanya lagi.Harganya silap2 boleh dapat 3 kotak dunhill 20's.Tetapi tidak dapat tidak, itulah binatang laut yang paling mahal aku makan setakat ini.Tetapi sejak terdengar ura2 kenaikan bahan api akhir2 ni,aku tak fikir aku mampu meneruskan pola pemakanan aku tersebut.Dalam hal ini,aku tidak dapat membuat apa2 selain mengurangkan ap yang dah selama ini orang awam macam aku ni kurangkan.Mungkin aku kena gantikan Menu lain yang lebih mesra pengguna.

Lebih2 lagi tengah2 bulan macam ni: dalam dompet, selalunya muka aku dalam IC yang lebih jelas dari muka AGUNG,maka padamlah terus sinar harapan aku.Tetapi aku ingat kata orang cerdik pandai:orang ada satu sesiput rambut rezekinya tak pernah putus,maka itulah yang yang aku selalu harapkan.Dan di kala ini ketika senja melabuhkan tirai meganya di kaki langit jadilah aku insan yang paling sepi di Pasir Gudang...sesepi sebatang rokok yang masih tinggal dalm kotak bersaiz 20's di atas tilam aku ni....Aduh..kene kuar jugak malam ni!


"Jika anda sihat tubuh badan,Jadilah tentera".

0 comments:

Post a Comment