Monday 23 May 2011

Langit Tidak Selalu Biru

Untuk makluman gambar di atas bukannye gambar aku,aku lagi lawa dari tu.Tapi bukan pasal gambar tu aku nak cite,gambar tu sekadar untuk kempen kurangkan gula yang kerajaan Malaysia buat dalam TV1,Takde kene mengene dengan korang,korang jangan nak menyibuk kirim salam kat dia,dia dah kawen,aku belum lagi.Yang aku nak cite hari ni, aku berase tak sedap badan,tak tahula sebab ape.Nak kate aku salah makan tak mungkin sebab arini aku makan makanan halal.Nasi pun aku tengok wakleman masak ok jer walaupun tak berape nak kaler putih.Nak kate aku putus cinta tidak mungkin sebab aku ni berjiwa penyayang walaupun aku pernah sekali tampar kucing adik aku.Jadi aku ambil keputusan sebenarnya aku takde ape2.Mungkin perasaan aku jer.Jadi aku pun telan la Panadol dua biji untuk menenangkan perasaan.Mane tau berjaya,tak payahlah aku bersusah payah jumpa doktor Shankar Sigh kat Masai tu.Doktor yang selalu buat aku bahagia kalau jumpa dia walaupun kalau tengok misai dia teringat aku kat bintang filem tamil tahun 90 nama Rajnikath ;"You takde ape2,just baru mau demam je,nanti you amek ubat kat luar".Tak sampai sepuluh minit selepas die menanam tebu di bibir tu terbang duit aku limapuluh ringgit.Tapi kalau diambil kira,tak kesahlah tu,yang penting aku dah jumpa doktor.Padan Muka aku,belagak sangat nak naik teksi.


"Pastikan tayar Spare anda selalu cukup angin"

0 comments:

Post a Comment